REGULAMIN JARMARKU FRANCISZKAŃSKIEGO 16-17 września 2023
- Organizatorem Jarmarku Franciszkańskiego jest Klasztor Ojców Franciszkanów w Opolu przy placu Wolności 2.
- Jarmark Franciszkański jest imprezą charytatywną, z której całkowity dochód przeznaczony jest na remont zabytkowego Klasztoru Franciszkanów.
- Chcący prowadzić działalność handlową na terenie Jarmarku zobowiązani są do wykupienia jednej lub kilku cegiełek, które uprawniają do zajmowania domków, markiz lub powierzchni handlowych.
CEGIEŁKA BIAŁA: WARTOŚĆ 800,00
Cegiełka biała uprawnia do użytkowania domku przez okres 2 dni wraz z dostępem do energii elektrycznej do 2kW.
CEGIEŁKA ŻÓŁTA: WARTOŚĆ 400,00
Cegiełka uprawnia do użytkowania markizy wystawowej przez okres 2 dni, wraz z dostępem do energii elektrycznej do 2kW.
CEGIEŁKA ZIELONA: WARTOŚĆ 290,00
Jedna Cegiełka uprawnia do użytkowania jednego metra bieżącego w wyznaczonej przez organizatora powierzchni. (Do zamówienia sumarycznego powierzchni, zamawiający dostaje możliwość użytkowania energii elektrycznej o mocy do 2kW).
CEGIEŁKA BORDOWA: WARTOŚĆ 400,00
Cegiełka uprawnia do użytkowania energii elektrycznej o mocy przyłączeniowej powyżej 2kW
- Zamawianie cegiełek jest możliwe jedynie przez stronę internetową http://jarmark.opole.franciszkanie.pl , a płatności dokonuje się na konto:
ZAKON BRACI MNIEJSZYCH DOM ZAKONNY W OPOLU, PL. WOLNOŚCI 2, 45-018 OPOLE)
Bank Śląski SA 18 1050 1504 1000 0090 8179 1395 z dopiskiem "Darowizna" i podaniem koniecznie numeru karty zgłoszenia udziału.
- Wysłanie zamówienia drogą internetową jest jednoznaczne z zawarciem umowy i zobowiązaniem do przestrzegania przez Wystawcę regulaminu, który jest integralną częścią karty zgłoszenia udziału w Jarmarku Franciszkańskim.
- Asortyment stoiska musi być zgodny z Regulaminem Jarmarku. Organizator wyraża zgodę na prowadzenie działalności handlowej i usługowej zgodnej z następującym asortymentem: rękodzieło i wyroby rzemieślnicze, w tym: biżuteria, art. mleczarskie, art. spożywcze, art. pszczelarskie, art. de coupage, art. dekoracyjne, przyprawy, zioła, czapnictwo, patchworki, wyroby z gliny, ceramika, wiklina, szkło i porcelana, wyroby góralskie oraz inne zaakceptowane przez Organizatorów. Z dopuszczonego asortymentu wyłączone zostają: chleb ze smalcem oraz „zakręcone frytki”. Pozostałe artykuły nie wymienione wyżej mogą zostać dopuszczone do handlu po konsultacji z Organizatorem.
- Wystawcy zajmujący domek wystawienniczy zobowiązani są do uiszczenia kaucji wysokości 50 zł za kluczyk. Obowiązuje również kaucja 100 zł za każdy przedłużacz elektryczny uiszczana w momencie przekazania obiektu. Zwrot kaucji nastąpi po zakończeniu Jarmarku Franciszkańskiego w momencie przekazania do rąk organizatora kluczyka z wcześniej zajmowanego domku lub oddania przedłużaczy.
- Wykupienie przez Wystawcę co najmniej jednej cegiełki oraz wpłata na konto Bank Śląski SA: 18 1050 1504 1000 0090 8179 1395 jest jednoznacznym potwierdzeniem chęci wzięcia udziału w Jarmarku Franciszkańskim oraz potwierdzeniem akceptacji Regulaminu Jarmarku.
- Wpłynięcie do bazy danych Jarmarku prawidłowo wypełnionej Karty Zgłoszenia oraz wykupienie cegiełek jest jednoznaczne ze zgodą Organizatora na działalność wystawienniczą na Jarmarku.
- Organizator nakłada karę umowną w wysokości 110 zł za brak utrzymania ładu i porządku w obrębie własnego stoiska. Za ewentualne szkody i usterki powstałe w wyniku nieprawidłowej eksploatacji domku lub markizy, w tym: wkręcanie śrub, wbijanie gwoździ itp. Organizator obciąży Wystawcę za wszelkie naprawy.
- Domek, markiza lub powierzchnie wybrane przez Wystawcę w systemie zamówień nie podlegają zwrotowi.
- Czas oczekiwania na płatność po zarejestrowaniu wniosku w systemie wynosi 3 dni. Po tym czasie rezerwacja cegiełki zostaje zwolniona i widoczna dla innych użytkowników jako wolna do wykupu. Zamawiający 2 tygodnie przed Jarmarkiem płatności dokonują w momencie zamawiania cegiełki, a potwierdzenie wpłaty niezwłocznie wysyłają na adres mailowy Jarmarku, gdyż czas wygaśnięcia rezerwacji zostaje skrócony do 1 dnia.
- Organizator ma możliwość anulowania zamówienia, jeżeli uzna takie za konieczne. (na przykład nieprzestrzeganie Regulaminu). Decyzję o anulowaniu zamówienia może podjąć jedynie Organizator w osobie Ojca Gwardiana.
- Opłata za zakup cegiełki muszą być uregulowane przed rozpoczęciem działalności wystawienniczej podczas Jarmarku Franciszkańskiego.
- Jeśli zamówienie zostanie anulowane po dokonaniu płatności za cegiełkę, przelew za wykupioną cegiełkę zostanie odesłany Zamawiającemu, chyba, że Jego wola będzie inna.
- Formularz zawiera komplet informacji jak: formę udostępnioną (domek, markiza lub powierzchnia), jego rozmiar, lokalizację (numer obiektu ze wskazaniem na mapce sytuacyjnej). Informacje te są wiążące i nie ma możliwości zmian po przyjeździe na miejsce imprezy.
- Po dokonaniu zamówienia, podczas rozmów mailowych, telefonicznych oraz podczas Jarmarku Franciszkańskiego we wszystkich sprawach należy się posługiwać przyznanym na Karcie zgłoszenia udziału NUMEREM WYSTAWCY.
- Wystawca w dniu przyjazdu na Jarmark Franciszkański zobowiązany jest dostarczyć Organizatorowi (w osobie Koordynatora Tel. +48 571-995-080) wpis do ewidencji działalności gospodarczej bądź wypis z właściwego KRS, posiadać stosowne zezwolenia (np. weterynaryjne, sanepidu) na handel towarem, którym dysponuje i rozprowadza na Jarmarku Franciszkańskim oraz zobowiązany jest podpisać niniejszy Regulamin.
- W sprawach ważnych, wyjątkowych, losowo nieobojętnych niniejszym Regulaminem (o wadze decyduje osoba przyjmująca zamówienia) zdanie zabiera Organizator w osobie Gwardiana.
- Domków i markiz nie można przestawiać na inne stanowisko niż przyznane w rezerwacji. Niedozwolone jest również ustawianie własnych stoisk w miejscach innych niż zarezerwowane.
- Godziny handlu podczas Jarmarku Franciszkańskiego: sobota: 12:00 – 21:00, niedziela 9:00 – 19:00.
- Wszyscy uczestnicy XXIII Jarmarku Franciszkańskiego, zobowiązani są do podejmowania wszelkich środków ostrożności zgodnie z obowiązującymi na moment trwania Jarmarku Franciszkańskiego ogólnopolskimi przepisami dotyczącymi COVID 19 oraz do stosowania się do wewnętrznych instrukcji bezpieczeństwa usytuowanych w widocznych miejscach na terenie Jarmarku Franciszkańskiego.
Kontakt do osoby na miejscu: 571-995-080
Adres mailowy do nadsyłania dokumentów rejestrowych firmy oraz pomoc techniczna: jarmark@opole.franciszkanie.pl
Klauzula informacyjna w związku z wyrażeniem zgody
W związku z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych spełniając prawny obowiązek zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Klasztor Ojców Franciszkanów z siedzibą w Opolu przy placu Wolności 1, reprezentowany przez o.Gwardiana Mirona Góreckiego.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu zakupu cegiełek, które uprawniają do użytkowania stanowisk w związku z organizacją XX Jarmarku Franciszkańskiego oraz w celach kontaktowych w formie papierowej oraz elektronicznej na podstawie art. 6 ust.1 pkt. a i b. i mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Administratora Danych Osobowych, jak też podmiotom udzielającym wsparcia - na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji XXII Jarmarku Franciszkańskiego, a po jego zakończeniu usunięte po upływie 5 lat w rozumieniu przepisów podatkowych jako okres wymagany do utrzymania dokumentów podatkowych
- Posiadają Państwo prawo dostępu do wszystkich przekazanych i przetwarzanych danych osobowych swoich oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które wyrażono na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy poweźmie lub uzna Pan/Pani, że przetwarzanie powierzonych danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Podanie danych osobowych w formularzu takich jak: imię i nazwisko lub pełna nazwa firmy, adres, NIP, forma prawna firmy, e-mail, telefon, nazwisko i numer telefonu osoby upoważnionej do rozmów w sprawach jarmarku, jest czynnością dobrowolną, jednak wymaganą ze względu na udział w XX Jarmarku Franciszkańskim.